Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~EverybodyPomarancze | użytkownik

imię i nazwiskoAleksandra adresNeverland zarejestrowany29.04.2007 @14:22:40 ostatnio na stronie20.12.2016 @22:10:16



ŻĄDAM DŁUŻSZEJ DOBY!!!





kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty97 komentarze1763 posty na forum3

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~happysadowa    07.12.2007 @20:22:08
dzieki
~staryman    07.12.2007 @13:52:51
nie ma takiej agrafki, to marzenie się nie spełni
~arkadio5    06.12.2007 @18:13:13
witamy w grupie!
_______
B rh- , dla Ciebie, znajomego, potrzebującego no pewnie: 0605045685 (24h, ale kurna w sprawie krwi !!!)
~leehooker    12.11.2007 @19:53:49
dzięki wielkie.

fajnie, że je "czujesz".
~Longos    03.11.2007 @14:14:28
Hehe, u mnie technika znowu stoi wyżej niż artyzm Wiem jak zrobić zdjęcie, nie wiem jak je skomponować
_______
Serdecznie zapraszam do komentowania zdjęć w mojej galerii !
~elGatoNegro    02.11.2007 @15:31:18
ogromnie dziekuje i klaniam sie nisko
~Longos    02.11.2007 @12:00:08
No no, wiedzę że powróciłaś do Poznania Może kiedyś spotkamy się w plenerze...
_______
Serdecznie zapraszam do komentowania zdjęć w mojej galerii !
~bartekp    14.10.2007 @14:35:08
~Moimbla    13.10.2007 @23:29:04
dziekować :D
_______
A Person is a Person No Matter How Small........
~Moimbla    13.10.2007 @23:28:50
dziekować :D
_______
A Person is a Person No Matter How Small........
~zmyslowy    13.10.2007 @23:13:05
miłej Nocy
~tgnja    13.10.2007 @23:09:50
nie masz gwizdków, to nie czaisz ^^ ale dzieki za odwiedziny wazne zeby Frejka dla ktorej jest ten DA odnalazła tam to, co akurat jest dla niej.. dodając tytuł tego DA
_______
" fajnie byc fajnym "


pies zadarł tylną nogę na wieki i nigdy więcej..
~gsowa    13.10.2007 @22:32:46
dzieki
w pon looknę w twoją galerie spokojnie
(dziś net mi szwankuje)
pozdr
~Pshemos    31.08.2007 @15:53:25
kein problem
_______
One...Two...Three...Photography! - Anonymous
~Maciek1818    30.08.2007 @10:01:53
Dzięki za komentarz.
~afrolowicz    30.08.2007 @00:06:54
no bo skierniewice nie daleko
~goldblack    29.08.2007 @23:59:42
Przepraszam, ze tak bardzo Ci zasmieciłam pasek wiadomości na digarcie. mam nadzieję, że nie masz mi tego za złe :D
_______
Uwaga!!! Przebrzydła gaduła!!!
~goldblack    29.08.2007 @22:52:56
Dziękuję
_______
Uwaga!!! Przebrzydła gaduła!!!
~BlackFallenAngel    29.08.2007 @20:13:40
dzięki za pochwałę, 2 dni pracowałem nad tym zdjeciem, czyli razem ok 6 godzin,niestety ale jeszcze PS'a nie mam w jednym paluszku;/, zapraszam ponownie, jutro będzie nowa praca
~adusia    29.08.2007 @13:11:38
: ))
_______
the Beauty is in the eye of beholder.
~hobnail    28.08.2007 @22:53:54
dzieki, pozdrawiam
~destinitydance    28.08.2007 @22:49:33
No jeszcze 2 godzinki i zobaczysz fotke breaka Pozdrawiam;D
~maciekprzemyk    28.08.2007 @22:40:35
dziękuję
~koralikowape    28.08.2007 @21:28:05
Dziekuję
~Boskikrokodyl    28.08.2007 @03:12:39
dzieki za odwiedziny i zapraszam ponownie
_______
***pif*pam*pum***
Poprzednia strona 1 ... 3 4 5 6 7 ... 11 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt