Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~EverybodyPomarancze | użytkownik

imię i nazwiskoAleksandra adresNeverland zarejestrowany29.04.2007 @14:22:40 ostatnio na stronie20.12.2016 @22:10:16



ŻĄDAM DŁUŻSZEJ DOBY!!!





kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty97 komentarze1763 posty na forum3

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~komera1    27.06.2008 @19:44:55
dzięki za obiektywny koment... ale kompaktem cięzko z ostroscią-przesłanie wazne Pozdrawiam !
_______
...w pogoni za lepszym jutrem...
~komera1    27.06.2008 @19:44:55
dzięki za obiektywny koment... ale kompaktem cięzko z ostroscią-przesłanie wazne Pozdrawiam !
_______
...w pogoni za lepszym jutrem...
~rosee88    27.06.2008 @18:17:05
no to koncertu zazdroszczę, tyle razy już miałam okazje pójść i zawsze coś wypadło.. a co studiujesz jeśli można wiedzieć?
~ciachens    27.06.2008 @01:15:24
ano czulem sie zmieszany w sumie dzieki za odwiedziny... postaram sie tu wpasc w wolniejszej chwili. pozdrawiam serdecznie.
~rosee88    27.06.2008 @00:32:11
ja niestety na koncercie nie miałam okazji być.. A Ty także z Poznania?
~rosee88    27.06.2008 @00:23:34
Jeszcze jaka wielbicielka
~kwolo    26.06.2008 @21:15:54
Dziękuuuję. Ty też masz się czym pochwalić (cudne najnowsze zdj!!!!)
-dogstar    26.06.2008 @21:12:46
thx
~basias    25.06.2008 @22:46:17
Dziękuję pięknie
Pozdrawiam serdecznie
~PorcelainHeart    25.06.2008 @01:44:33
_______
Paris, je t'aime!
~zukosoczek    25.06.2008 @00:24:36
dziękuję za odwiedziny. ładnie tu u Ciebie
~shadowblack    23.06.2008 @22:14:47
dziękuję serdecznie.
_______
kłam kochanie tak, żebym wierzyła, że mówisz prawdę..
~darkaa    23.06.2008 @22:09:47
mogło byc i bez niej, ale wyszło na to ze jakby uroku zdjeciu dodała, ewentualnie moge Ci pokazac zdjcie bez niej .. ;d
_______
zamiast dziękować, komentuj moję prace . <33
~zuzzie    23.06.2008 @21:51:11
bardzo dziekuje
~PrzypadkA    23.06.2008 @21:16:32
dziękuję fajny nick :D
_______
dance with me
~eowyn    23.06.2008 @21:07:49
dzięki
_______
"Uważaj, by Twój proces myślenia nie toczył się przeciwko Tobie"
~ogryzek    23.06.2008 @00:45:52
dziękuję
_______
~I7do7not7love7you    23.06.2008 @00:12:15
na 2gie mam Ola^^ dzięki!
_______
I wanna lips like morphine!.
~shadowblack    22.06.2008 @23:39:53
dzięki. *
_______
kłam kochanie tak, żebym wierzyła, że mówisz prawdę..
~SlaFeR    16.06.2008 @13:12:05
no na to nic nie poradzę :P
~lehoba    13.06.2008 @14:29:41
Anielski model pozdrawi Cię serdecznie sugerując jednocześnie, że nie fotografią się zachwyciłaś a jego skromną osóbką
ps: a ja też pozdrawiam cieplutko
~Leandria    09.06.2008 @23:23:27
mam naturę podglądacza
dzięki, za komentarz i obiecuję przejżeć folio

pozdrawiam
~SMITHphotos    02.06.2008 @20:15:48
pozdrawiam Olu, nie dziwie sie ze wazka tak bardzo Ci się podoba:P:P
_______
życie to gra..Game Over>?
~AJo    06.05.2008 @19:17:00
Wielu osobom się to nie podoba, wywołuje pewen niesmak czasem nawet ale przede wszystkim zastanowienie. Pozdrawiam
~HamishArt    01.05.2008 @10:36:16
no to przecież można to zmienić
_______
http://www.hamishart.blogspot.com
.......................................................
~szosty 03.09.2007 @22:29:58
HamishArt ma najlepsze komentarze :f~ trzeba sje jej słuchać :E~
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 ... 11 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt